به گزارش ایرنا محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در این مراسم گفت: مدیریت آگاهانهِ امکانات و خدمات در روستاها، یکی از الزامات توسعه در بخش روستایی محسوب می‌شود.
وی عنوان کرد: یکی از ثمرات انقلاب، توجه به روستاها و مناطق کمتر توسعه‌یافته هست، در اولین روز سال جدید شاهد حضور مسئولان استان و شهرستان برای افتتاح پروژه‌های روستایی هستیم تا لبخند رضایت بر چهره روستائیان عزیز نشانده شود، گواهی بر این رویکرد است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به « رونق تولید»، به تبیین الزامات رونق کار در بخش کشاورزی پرداخت و تصریح کرد: در استان یزد به دلیل شرایط اقلیمی خاص و خشکسالی های متوالی، توجه به راهکارهای افزایش بهره‌وری در تولید محصول و مدیریت مصرف آب ضروری است.
وی با اشاره به جایگاه استان یزد در تولید محصولات مختلف کشاورزی در کشور و تولید افزون بر 1.6 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی و دامی استان اظهار داشت: امیدوارم با به‌کارگیری راهکارهایی همچون افزایش دانش کشاورزان، به‌کارگیری روش‌های نوین تولید و آبیاری؛ همچنین حمایت از فعالان این بخش در قالب تسهیلات موردنیاز و ... ، ضریب پایداری و توسعه بخش کشاورزی استان ارتقا یابد.
همچنین در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد، سرپرست فرمانداری اردکان و جمعی از روسای ادارات، اعضای شوراهای اسلامی بخش عقدا و مردم روستای سرو سفلی حضور داشتند.
پروژه‌های برق‌رسانی به شهرک بنیاد مسکن با اعتبار 330 میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی مرحوم آیت‌الله خاتمی(ره) با 350 میلیون تومان و ساختمان خانه بهداشت حضرت سیدالشهدا نیز با اعتبار 350 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.