رئیس پلیس راهور یزد، از آغاز طرح نوروزی پلیس راهور خبر داد و گفت: تردد تمامی کامیون ها در معابر سطح شهر ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

سرهنگ محمد پورشمس در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به آمادگی تیم های پلیس برای تردد ایمن در شهر یزد ادامه داد: با توجه به افزایش تردد و آغاز سفرهای نوروزی، به منظور افزایش ظرفیت تردد همچنین ضریب ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام نوروز و رفاه مسافران و شهروندان، محدودیت های ترافیکی از روز سه شنبه 28 اسفند 97 تا پایان روز 16 فروردین اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور یزد در توضیح برنامه‌های نوروزی راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: ایجاد تعامل با ارگانهای مرتبط با ترافیک، فعالیت‌های فرهنگی و تولید برنامه‌های فرهنگ سازی و اقدام‌های عملیاتی پلیس راهور از جمله اقدامات راهنمایی و رانندگی در تعطیلات نوروز خواهد بود.

وی، ارتکاب به تخلفاتی از قبیل سرعت غیرمجاز در معابر، سبقت غیرمجاز در خیابان ها، استفاده از تلفن همراه، دورزدن و ایجاد ترافیک و حرکت های نمایشی را غیرقابل اغماض از سوی پلیس اعلام کرد و گفت: قطعا با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

پورشمس با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی خاطر نشان کرد: وجود این محدودیت ها به دلائل ترافیکی و امنیتی است لذا درخواست می کنیم مردم همکاری شایسته خود را با عوامل راهور داشته باشند.

وی تاکید کرد: همشهریان عزیز حتی الامکان به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی از وسایل نقلیه عمومی که ایاب و ذهاب شهروندان را به صورت رایگان انجام می دهند استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور یزد بیان داشت: توقف در نقاطی که ترافیک ایجاد می کند و در نقاط ممنوع برخورد پلیس را به دنبال دارد همچنین شهروندان از تردد بیجا در بافت تاریخی خودداری کنند.

وی همچنین از لغو تمامی عملیات های عمرانی در سطح شهر خبر داد و گفت: چنانچه در حال حاضر عملیات حفاری یا عمرانی در حال انجام است باید تا پایان روز تکمیل شود و در غیر اینصورت ایمن سازی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.