رضا زارع زاده مهریزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهرستان در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی به خصوص در حوزه صنعت گردشگری طرفیت های زیادی دارد که باید موارد بررسی و به خوبی مطرح و اطلاع رسانی شود.
وی ادامه داد: برای موفقیت و رسیدن به اهداف و توسعه همه جانبه به همکاری همه افراد علاقه مند و دلسوز در بخش های مختلف نیاز است و باید از دیدگاه ها و برنامه های آنها برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.
سرپرست فرمانداری مهریز تاکید کرد: ایجاد دبیرخانه دائمی نخبگان داخل و خارج از کشور در تمام بخش ها و رشته ها بسیار ضروری و موضوع مهمی است که برای انجام آن تلاش می کنیم.
زارع زاده مهریزی همچنین با اشاره به اینکه مهریز یک شهر ییلاقی و خوش آب و هوای استان یزد محسوب می شود و در طول سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی است بر ضرورت توجه خاص در اختصاص بودجه به منطقه برای خدمات رسانی به میهمانان تاکید کرد.
رضازارع زاده مهریزی از اردیبهشت 1393 تا پیش از این به عنوان مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری یزد فعالیت می کرد.
سرپرست و معاون مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بخشدار نیر، بخشدار مرکزی خاتم و دبیرکمیسیون تعزیرات گندم، آرد و نان یزد از دیگر سوابق کاری زارع زاده است.
پیش از این سیدمحمد رستگاری به عنوان فرماندار مهریز فعالیت می کرد که با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار یزد منصوب شد.
شهرستان مهریز با 55 هزار نفر جمعیت، در جنوب استان و مرکز آن در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد و در کنار جاده بین المللی شمال، جنوب کشور( تهران، بندر عباس و یزد، کرمان) واقع شده است.
این شهرستان از سمت شمال به بخش مرکزی یزد، از شرق به بخش مرکزی بافق و بخش مرکزی شهرستان شهربابک در استان کرمان، از سمت جنوب به خاتم و سیرجان و از سمت غرب به بخش نیر و شهرستان های ابرکوه و تفت محدود است.
شهرستان مهریز دارای یک بخش مرکزی و پنج دهستان به اسامی ارنان، بهادران، تنگ چنار، میانکوه و خورمیز و 200 آبادی است.
45 روستای بخش مرکزی مهریز دارای شورای اسلامی و دهیاری مصوب است و تاریخ بنای شهرستان و اطراف آن مربوط به پیش از اسلام است.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.