لیلا رنجبر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون 11 اقامتگاه در شهرستان بافق در فصول مختلف سال آماده پذیرایی از مهمانان است و به توجه به فراوانی تعداد مسافران نوروزی سال 97 ، و دلایل ذکر شده، تخت های اقامتی بیشتری برای آرامش گردشگران در این اقامتگاه ها افزوده شده است.
وی افزود: در آستانه سال نو، اقامتگاه های بوم گردی شهری و روستایی این شهرستان مکانی تمیز و نظیف برای مسافران نوروزی به وجود آورده است و اکیپ های نظارتی اداره صمت با همکاری بهداشت محیط شهرستان، به طور مداوم بر قیمت ، کیفیت خدمات و رعایبت بهداشت این اقامتگاه ها نظارت دارند.
این مسوول تصریح کرد: روستاهای هدف گردشگری و خانه باغ های تاریخی مجاور شهر بافق دارای اقامتگاه بوم گردی مجهز هستند که امکان اقامت برای حدود 300 گردشگر در هر شب مهیا شده است.
وی افزود: علاوه بر 11 اقامتگاه بوم گردی٬ مدارس شهرستان و مهمانسراهای امام زاده عبداالله (ع) و 2 هتل در سطح شهرستان بافق نیز آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم در این زمینه صورت گرفته و همه مردم و دستگاههای اجرایی در راه اعتلای صنعت گردشگری شهرستان بافق همکاری دارند.
رنجبر افزود: رشد گردشگری مرهون آماده سازی امکانات اولیه و زیرساخت ها است و بر این اساس برای میزبانی از مسافران در فصل بهار و ایام نوروز آماده هستیم و از تمام توان و امکانات خود برای خدمات رسانی به گردشگران استفاده می کنیم.
رئیس میراث فرهنگی شهرستان بافق اضافه کرد: با همکاری شهرداری ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی ابتدای ورودی شهر آماده شده و افراد راهنما مستقر در این ایستگاه نقشه شهرستان و بروشورهای معرفی جاذبه های منطقه را در اختیار گردشگران قرار می دهند.
سال گذشته حدود 360 هزار نفر گردشگر نوروزی از اماکن و جاذبه های شهرستان بافق دیدن کردند که در نوع خود بی نظیر است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.