محمد تطهیری مقدم روز جمعه در حاشیه برگزاری پیکارهای فوتوالی انتخابی تیم ملی در یزد با اشاره به اینکه رقابت های جام جهانی در اواخر اردیبهشت ماه 1398 برگزار می شود افزود: در این راستا برای آمادگی بیشتر بازیکنان، اردوهای آمادگی برگزار می شود.
وی ادامه داد: این اردو با حضور 10 بازیکن برتر فوتوالی کشور از روز شنبه 18 اسفندماه سالجاری به مدت یک هفته در زمین ورزشگاه آزادی اردکان برگزار می شود.
سرمربی تیم فوتوالی خاطر نشان کرد: در پایان برگزاری این اردو چهار بازیکن با استعداد و شاخص از بین نفرات دعوت شده برای عزیمت به مسابقات جام جهانی برزیل انتخاب می شوند.
تطهیری مقدم با اشاره به اینکه تیم ایران در جام جهانی بازی های سختی را با حریفان در پیش دارد، ابراز امیدواری کرد با برگزاری اردو بتوان با ارتقای آمادگی بازیکنان برای کشورمان افتخار کسب کرد.
فوتوالی از ادغام 2 رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شده که در یک زمین 9 در 18 متر مربع با یک تور به ارتفاع 2 متر و 20 سانتی با حضور 2 بازیکن در هر تیم برگزار می شود.
بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند وانجمن فوتوالی ایران از سال 1390 تشکیل شده است.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 65 هزار ورزشکار و 48 هیات ورزشی دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.