به گزارش روز پنجشنبه دبیرخانه جشنواره یاد شده ،نرگس آبیار، حسین روشن بخش و محمدحسین ﺻــﺎﻟﺤﯽ آرا، 30 اثر ارسالی در این جشنواره را برای انتخاب بهترین فیلم داوری خواهند کرد.
نرگس آبیار متولد 1350 در تهران و اصالتا یزدی است، وی نویسنده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و دانش‌ آموخته رشته ادبیات فارسی است، داستان‌نویسی را از 1376 آغاز کرده و تاکنون هفت فیلم داستانی، مستند و چهار فیلم سینمایی را کارگردانی کرده‌است.
حسین روشن بخش یزدی، فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده سینما و تئاتر، مدرس سینما، فیلمنامه نویس و کارگردان یزدی است.
وی نویسندگی و کارگردانی سریال های تلویزیونی، مجموعه های انیمیشن و ساخت تعدادی فیلم کوتاه داستانی و مستند را در کارنامه خود دارد.
حسین روشن بخش یزدی، فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده سینما و تئاتر، مدرس سینما، فیلمنامه نویس و کارگردان یزدی است.
وی نویسندگی و کارگردانی سریال های تلویزیونی، مجموعه های انیمیشن، و ساخت تعدادی فیلم کوتاه داستانی و مستند را در کارنامه خود دارد.
روشن بخش که مدیرسابق انجمن سینمای جوانان یزد بوده است تاکنون در بیش از 15 جشنواره متعدد فیلم ملی به عنوان عضو هیئت انتخاب و داوری فعالیت کرده است.
محمدحسین ﺻــﺎﻟﺤﯽ آرا، ﻋﮑــﺎس و ﻓــﯿﻠﻢ ﺳــﺎز، ﻓﻌﺎﻟﯿــﺖ ﻫــﺎی ﺣﺮﻓــﻪ ای ﺧــﻮد را از ﺳــﺎل 1384 آﻏــﺎز کرده است، وی ﻣﻮﺳﺲ و دﺑﯿﺮ ﻋﮑـﺲ ﺧﺒﺮﮔـﺰاری ﺗﺴـﻨﯿﻢ ﺑـﻮده و ﺳـﺎﺑﻘﻪ ﻋﮑﺎﺳـﯽ ﻣﺴـﺘﻨﺪ ﺑـﺮای ﺳـﺎزﻣﺎن ﻣﻠـﻞ ﻣﺘﺤـﺪ را در ﮐﺎرﻧﺎﻣــﻪ ﺧــﻮد دارد.
وی ﻫﻤﭽﻨــﯿﻦ در ادوار ﻣﺨﺘﻠــﻒ به عنوان ﻋﮑــﺎس ﺧﺒــﺮی در خبرگزاری ها و مطبوعات مختلف کشوری فعالیت کرده اﺳــﺖ ﻋﮑﺎﺳــﯽ از ﭘــﺮوژه ﻫــﺎی ﺳــﯿﻨﻤﺎﯾﯽ و ﺗﺌــﺎﺗﺮ و ﻫﻤﭽﻨــﯿﻦ ﻋﮑﺎﺳــﯽ ﺻــﻨﻌﺘﯽ از دﯾﮕﺮ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی وی ﻣﺤﺴﻮب می شود.
اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی فیلم یزد، شهر میراث جهانی، 18 اسفندماه در یزد برگزار می شود که در نهایت 2 فیلم برگزیده در هر گروه سنی، برای حضور در مرحله بین المللی جشنواره، به سازمان شهرهای میراث جهانی (OWHC) معرفی خواهند شد.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.