به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر روز چهارشنبه در دیدار جمعی از مربیان پرورشی مدارس این شهرستان افزود: حلقه اتصال تربیتی دانش آموزان در مدرسه و خانواده ها هستند و حرکت دانش آموزان به سوی سلامت فکری و روحی بر عهده آنها است.
وی اظهار داشت : مربیان امور تربیتی، با درایت و تدبیر لازم می‌توانند از مجموعه‌ ظرفیت‌های مدرسه برای تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان استفاده کنند و آنها را به پیروی از منویات دستورات قرآنی راهنمایی کنند.
امام‌ جمعه ابرکوه گفت: مربیان پرورشی در شکل‌دهی به شخصیت و امور دینی و هویت مذهبی دانش‌آموزان نقش اساسی دارند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه بابیان اینکه مربیان پرورشی به کارشان عشق می‌ورزند،تصریح کرد: مربیان تربیتی با اخلاص تمام در بذل و اعطا ارمغان تربیتی به نسل جوان و آینده‌سازان کشور دریغ ندارند.
امام‌جمعه ابرکوه تأکید کرد: مسئولیت خطیر مربیان تربیتی برای اشاعه فرهنگ اسلامی ، نظارت بر برنامه‌های انضباطی و اخلاقی ، تقویت و توسعه فعالیت‌های پرورشی مدرسه و ایجاد هماهنگی بین عوامل تربیتی از اهداف نهاد امور تربیتی در آموزش‌ و پرورش است.
معاون پرورشی و تربیت ‌بدنی آموزش‌ و پرورش ابرکوه هم با اشاره به اهمیت حضور و نقش افراد متخصص و آگاه به دانش روز در واحدهای آموزشی شهرستان گفت: مربیان پرورشی نقش تأثیر گذار آنها در تربیت اسلامی دانش آموزان برکسی پوشیده نیست.
محمدعلی شکیبا، افزود: مسئولیت و رسالت مربیان پرورشی در تربیت دانش‌ آموزان بسیار سنگین است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر معماران نهاد امور تربیتی اظهار داشت: تربیت مفهوم گسترده و وسیعی از لحاظ اخلاقی ، دینی ، علمی و تربیت‌ بدنی دارد .
در حال حاضر 53 مربی پرورشی در 60 مدرسه شهرستان ابرکوه در امور تربیتی دانش آموزان فعالیت دارند.
هم‌اکنون افزون بر 9 هزار نفر دانش‌آموز ابرکوهی در 107 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
مرکز این شهرستان 53 هزارنفری در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.