به گزارش ایرنا مسعود عظیمی، روز چهارشنبه در آئین روز درختکاری که در شهرک صنعتی جهان آباد میبد با حضور دانش آموزان برگزار شد با تشکر از منابع طبیعی و جهاد کشاورزی که بهترین نهال ها را در اختیار مردم می گذارند تصریح کرد: در این شهرک ها برای آبیاری فضای سبز و نیز استفاده در صنعت از آب یک بار مصرف استفاده نمی شود بلکه از پساب آب های تصفیه شده استفاده می شود.
عظیمی افزود: شهرک صنعتی جهان آباد میبد به عنوان یک شهرک صنعتی استثنایی در کشور فوق العاده پویا و فعال و با داشتن امکاناتی در سطح مطلوب نشان از خوب بودن مردمان این شهر دارد.
این مسئول یاد آور شد: این شهرک افتخار شهرستان و استان است که باید از دست اندرکاران آن و کارآفرینانی که دراین شهرک مشغول هستند و همینطور نیروهای فضای سبز که در سرسبز نگه داشتن این شهرک با کاشت درخت هایی و حفاظت از فضای سبز ایجاد شده تلاش می کنند تشکر کرد.
وی با اشاره به ییشرفتی که این شهرک در حوزه فضای سبز داشته است ، گفت : اگر مردم نذری دارند که می خواهند به جا آورند و کار خیری در نظر دارند می توانند نذر و کار خیر خود را قالب کاشت درخت در این شهرک به جا بیاورند.
مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی جهان آباد میبد نیز گفت : در سال جاری برای توسعه فضای سبز شهرک صنعتی جهان آباد بیش از 5 هکتار فضا اختصاص داده شده است و بیش از 6 هزار نهال زیتون ، سنجد و سایر گونه های گیاهی قابل کشت در این شهرک کاشت گردیده است.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.