به گزارش دوشنبه روابط عمومی این نهاد در استان، مهدی نشاسته گر با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری با شعار«عیدی برای همه» برگزار می شود، افزود: امسال پایگاه های جشن نیکوکاری هم زمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه 15 اسفند ماه در سطح مدارس، پنجشنبه 16 اسفند ماه در پایگاه های اصلی سطح شهر و روز جمعه 17 اسفند ماه در میعاد گاه های نماز جمعه برپا است.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: مراسم افتتاحیه جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه 15 اسفند ماه در محل دبیرستان دخترانه نمونه دولتی حضرت زهرا(س) با حضور مسئولان استان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کد دستوری#035*8877* تلفن همراه و بخش‌های نیکوکاری نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه برای سهولت در پرداخت کمک های مردمی به جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است، گفت: بیش از 27 هزار خانوار با جمعیت 58 هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد 4302 نفر دانش آموز و 624 نفر هم دانشجو هستند.
سال گذشته مردم نیکوکار استان یزد با حضور در پایگاه های جشن نیکوکاری بیش از دو میلیارد تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.