سرهنگ محمد کمالی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با گشت زنی های هدفمند در سطح شهر موفق شد این سارقان را دستگیر کنند.
وی افزود: سارقان اقلامی از جمله چهار عدد باطری دکل مخابراتی، اموال منزل، برگه چک، مقادیری آهن آلات، قالب بنایی و خاموت (میله گرد مهندسی شده) را به سرقت برده بودند که با تیزهوشی ماموران پلیس، همه آنها دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش خرید و استفاده از کارت های اعتباری عابر بانک ،از قرار دادن رمز در کنار آن خودداری و در فروشگاه های که امکان پرداخت الکترونیکی وجود دارد از دادن اطلاعات کارت خود به فروشنده خودداری و خود رمز عبور و مبلغ پرداختی را وارد کنید.
فرمانده انتظامی بافق همچنین از شهروندان بافقی خواست به شیوه درست از پول نقد، طلا و جواهرات و اشیاء قیمتی خود نگهداری کنند تا سارقان امکان کیف قابی و سرقت را پیدا نکنند.
کمالی با اشاره به اینکه باید مراقب افرادی که تحت عنوان مامور، قصد کنترل چک پول و اشیاء خریداری شده شما را دارند باشید، از شهروندان خواست موارد ذیل را در زمان خرید از مراکز فروش مدنظر داشته باشند.
اخیرا سرقت احشام در سطح شهرستان بافق زیاد شده و پلیس هم کشف احشام سرقتی و دستگیری سارقان را در دستور کار دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.