به گزارش شامگاه شنبه روابط عمومی این سازمان، عباس ملازینلی افزود: سید جلال دهقانی اشکذری، رقیه توکلی و مسعود آستانداری اعضای هیات انتخاب این جشنواره هستند.
وی ادامه داد: سید جلال دهقانی اشکذری متولد 1361 یزد، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران و دانش‌آموخته رشته ادبیات است و ساخت 25 فیلم کوتاه و مستند، چهار تله فیلم، نویسندگی و کارگردانی سه سریال را در کارنامه خود دارد.
این مسئول بیان داشت: رقیه توکلی گردفرامرزی متولد ١٣٦٤ یزد، دارای مدرک کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره تهران و مدرس سینما و عکاسی است و نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «مادری» را در کارنامه خود دارد و برنده ده‌ها جایزه ملی و بین‌المللی در حوزه فیلمسازی است.
به گفته ملازینلی، مسعود آستانداری متولد 1365 یزد، مستند ساز، تصویربردار، تدوینگر و فارغ التحصیل رشته سینما و تعداد زیادی فیلم مستند اجتماعی ساخته است.
جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه یزد برای نخستین بار در 2 گروه سنی 14 تا 17 سال و 18 تا 21 سال به صورت داستانی، مستند و کلیپ با عنوان «اگر یک روز در شهر میراث جهانی باشید از چه چیزی بازدید خواهید کرد» برگزار خواهد شد.
اعلام آثار راه یافته به جشنواره 14 اسفندماه، داوری آثار راه یافته به جشنواره 16 تا 17 و اختتامیه جشنواره 18 اسفندماه سال جاری انجام خواهد شد.
علاقه مندان به شرکت در جشنواره باید اطلاعات و آثار خود را حداکثر تا پایان روز یکشنبه 12 اسفند ماه 1397 در سایت جشنواره به نشانی http://film-yazd.ir در قسمت ثبت نام، بارگذاری نمایند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.