به گزارش ایرنا ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد، شنبه شب در حاشیه این انتخابات و در جریان بازدید استاندار از این برنامه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این انتخابات که هر چهار سال یک بار برگزار می شود 15 نماینده از بخش های بازرگانی ، صنعت ، معدن و کشاورزی انتخاب می شوند.
وی افزود: از میان 15 نفر انتخاب شده ، پنج نفر به عنوان هیأت رئیسه شامل یک نفر رئیس ، 2 نفر نایب رئیس اول و دوم و یک نفر خزانه دار خواهند شد.
رئیس سازمان صمت یزد خاطرنشان کرد: هم اکنون 870 نفر در این استان دارای کارت بازرگانی فعال هستند که 761 آنها بر اساس بخشنامه های موجود ، شرایط رأی دادن دارند.
علمدار یزدی اضافه کرد: 109 نفر مابقی شامل کسانی هستند که یا کارت حقیقی دارند و می بایست از زمان صدور کارت آنها یک سال گذشته باشد و یا کسانی هستند که کارت بازرگانی حقوقی دارند و می بایست 1.5 سال از زمان دریافت کارتشان گذشته باشد تا بتوانند رأی بدهند.
وی درباره ترکیب افراد نامزد شده در این انتخابات هم اظهار داشت: 29 نفر شامل 10 نفر از گروه بازرگانی ، هشت نفر از گروه صنعت ، چهار نفر از گروه معدن و هفت نفر از گروه کشاورزی شرکت داشتند.
انتخابات نهمین دوره هیات‌های نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همزمان با سراسر کشور، از ساعت هشت تا 18 امروز( 11 اسفندماه 1397 ) در اتاق بازرگانی یزد در بلوار 17 شهریور به صورت الکترونیک برگزار و تا ساعت 19 تمدید شد.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.