معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر ضرورت ساماندهی خانه‌های مسافر استان یزد و نظارت جدی‌تر بر این خانه‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن صادقیان در جلسه ستاد اجرایی سفرهای نوروزی استان یزد گفت: درست نیست که جلوی فعالیت خانه‌‌های مسافر را گرفت اما ضرورت ساماندهی دارد و باید نظارت بر آنها جدی‌‌تر شود.

وی با انتقاد از وضعیت جذب مسافر در ایام نوروز از سوی خانه‌‌های مسافر اظهار داشت: در سطح شهر به ویژه خانه‌‌های مسافر فاقد مجوز با در دست داشتن پلاکارد به دنبال جذب مسافر هستند و حتی در مبادی ورودی شهر نیز دیده می‌‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد اضافه کرد: به جای کنار خیابان ایستادن برای جذب مسافر، دستگاه‌‌های متولی بیایند و با ایجاد ایستگاه‌‌هایی برای جذب مسافر و ساماندهی خانه‌‌های مسافر اقدام کنند.

صادقیان بر ضرورت ساماندهی ورودی شهرها به لحاظ زیباسازی تاکید و تصریح کرد: ورودی شهر زیبایی چندانی ندارد و باید در شهر یزد به عنوان مرکز استان و سایر شهرها در آستانه نوروز توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران و فرمانداران برای زیباسازی شهرها به ویژه ورودی‌ها توجه و اهتمام ویژه‌‌ای داشته باشند، خاطرنشان کرد: برخی معابر شهر یزد متاسفانه نابسامانی دارند که شایسته است در آستانه سال جدید اقدام جدی شده و به صورت ویژه زیباسازی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد خواستار توجه جدی به امر اطلاع‌‌رسانی در حوزه گردشگری شد و ابراز داشت: نباید فعالیت‌‌ها به گونه‌‌ای باشد که مسافران سردرگم شوند بلکه لازم است با اتخاذ تدابیری، اطلاع‌‌رسانی در حوزه بهداشت و سلامت، به ویژه استقرار داروخانه‌‌‌های شبانه‌روزی، درمانگاه‌ ها و مراکز درمانی صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.