به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم اختتامیه این جشنواره با قدردانی از متصدیان و شرکت‌کنندگان گفت: فعالیت‌های رسانه‌ها باید به رقابت همراه با رفاقت تبدیل شود.
مجید جوادیان زاده بابیان اینکه این دوره از جشنواره بانام فرخی یزدی برگزار شد، اظهار امیدواری کرد : جشنواره‌های مطبوعات استمرار داشته باشد و در آینده از مرحله منطقه‌ای به ملی ارتقا یابد.
وی در ادامه کمبود آب، منابع آبی و مهاجرت جمعیت از روستاها و شهرها به دیگر مناطق را ازجمله چالش‌های اساسی پیش روی یزد و برخی استان‌ها برشمرد و اظهار داشت: رسانه‌ها باید این مشکلات را موردتوجه قرار دهند و با بازنمایی و ارائه راهکارهایی ، در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دراین‌ارتباط تلاش کنند.
همچنین نماینده هیات داوران جشنواره هم با قرائت بیانیه هیات داوران جشنواره گفت: فعالان و پیشکسوتان عرصه رسانه استان یزد در سال‌های گذشته تلاش‌های خوبی در این عرصه داشته‌اند و موجب ارتقاء جایگاه رسانه در این استان شدند.
مختاریان ، روزنامه‌نگاری را شغل مقدسی دانست که با مشاغل دیگر تفاوت اساسی دارد.
نماینده هیات داوران چهارمین جشنواره مطبوعات محلی یزد گفت: این استان درزمینهٔ طنز مکتوب بهترین استان کشور است.
659 اثر در 9 بخش توسط 171 نفر به دبیرخانه چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی ، سرپرستی‌های استانی ، پایگاه‌های خبری ، نمایندگی خبرگزاری‌ها ارسال شد که 605 اثر آن توسط هیات داوران جشنواره پذیرفته شد.
همچنین در این مراسم از کتاب ویژه جشنواره یادشده رونمایی شد.
6198/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.