عباسعلی میرحسینی پنجشنبه شب در حاشیه دیدار این تیم با راه یاب ملل مریوان کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با غیرت و جنگندگی نفرات، مسابقه پایانی خود را با قدرت و شناخت انجام می دهیم.
وی با قدردانی از حمایت مسئولان و هواداران در پیکاری های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور ادامه داد: با حمایت تماشاگران و دعای خیر مردم می توان به توفیق رسید.
مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول والیبال کشور در 2 مسابقه رفت و برگشت برگزار شد که در پایان 2 تیم شهداب یزد و راه یاب ملل مریوان به نتیجه مساوی رسیدند.
مسابقه نهایی برای مشخص شدن تیم برنده و کسب سهمیه و حضور در لیگ برتر کشور در یک دیدار حساس در روز دوشنبه 13 اسفندماه 1397 از ساعت 16 در سالن ورزشی مریوان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهداب یزد در دور برگشت مرحله نیمه نهایی پیکارهای والیبال لیگ دسته یک قهرمانی باشگاه های کشور، شامگاه پنجشنبه در سالن شاهدیه یزد با نتیجه سه بر صفر بر راه یاب ملل مریوان کردستان غلبه کرد.
در این مسابقه که در حضور جمعی از مسئولان و هواداران برگزار شد، تیم شهداب به ترتیب در ست های اول، دوم و سوم با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 23بر حریف غلبه کرد.
تیم خاتم اردکان تنها نماینده والیبال استان در لیگ برتر کشور است.
استان یزد 48 هیات و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد که حدود 2 هزار نفر در رشته والیبال فعالیت دارند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.