به گزارش روز جمعه روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه، شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم، ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان تو ایم خامنه ای و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند بر حمایت از مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی تاکید کردند.
در این تجمع مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در یزد گفت: تحسین مراجع عظام تقلید از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نشان از جامعیت آن است.
حجت الاسلام سید ناصر محمدی با اشاره به اینکه ما فقط نباید به تجمع و مطالعه بیانیه اکتفا کنیم افزود: مسئله ای که باید در این خصوص مورد توجه حوزه های علمیه قرار گیرد این است که باید این بیانیه را درک کنند و به خوبی برای دیگران تبیین کنند.
وی اظهار داشت: مسئله دیگر در این زمینه این است که پس از فهمیدن آن به خوبی آن را عملی کنیم و ثمرات آن را بتوانیم در سطح جامعه ببینیم.
این مسئول با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بسیار کامل و جامع است اضافه کرد: اگر به خوبی به این بیانیه توجه شود خواهید فهمید که به چه مواردی اشاره کرده و در این باره برخی از مراجع عظام تقلید نیز آن را تحسین کرده اند.
محمدی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور گفت: امروزه مردم با مشکلات بسیاری در کشور روبه رو هستند که باید مسئولان به صورت جدی تر در راستای برطرف شدن آن تلاش های خود را به کار گیرند.
مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در یزد تصریح کرد: برخی مسئولان در کشور هنوز نگاهشان به غرب است و فکر می کنند که مشکلات کشور با همکاری با غربی ها و دشمنان حل خواهد شد.
محمدی تاکید کرد: ولی اینگونه نیست چون ما در ایران اسلامی ظرفیت ها و امکانات بسیاری خوبی داریم که دیگر کشورها از این امکانات ندارند.
وی با تاکید بر اینکه تنها کشور مستقل دنیا ایران است افزود: متاسفانه برخی در کشور دنبال این هستند که ایران را وابسته به دیگر کشورها ببینند و استقلال جمهوری اسلامی را سلب کنند که باید بدانند که این استقلالی که از اهداف انقلاب است هیچگاه از کشور ما گرفته نخواهد شد.
استان یزد 20 حوزه عملیه و افزون بر سه هزار طلبه است.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.