عضو معترض به تعرفه عوارض و منشی اول شورای شهر یزد گفت: هیچ مصاحبه ای در این خصوص با رسانه ها نداشتم و حرفی نزدم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمدعلی پاکنژاد در یکصد و سی و ششمین نشست علی شورای شهر یزد که به منظور بررسی ارائه برنامه های گزینه های مطرح شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص تعرفه عوارض و حواشی پیش آمده ما تنها یک نامه برای بررسی بیشتر و دقت عمل به هیات تطبیق نوشتیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه هیچ مصاحبه ای نداشتیم و با هیچ رسانه‌ای گفت وگو نکردم ادامه داد: سایر اعضایی که از تعرفه عوارض حمایت داشتند به مصاحبه و گفتگو با رسانه ها پرداختند و جوسازی کردند.

عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه تقاضای ما 4 عضو شورا رسیدگی بیشتر و بررسی دقیق‌تر تعرفه عوارض بود، اضافه کرد: هدف ما خدمت به مردم است و سعی نکردیم که با انجام مصاحبه با رسانه ها مظلوم نمایی کنیم.

نایب رئیس شورای شهر هم در این جلسه شورا هم با بیان اینکه در صحن شورا برای هر چیزی همراهی کردیم، گفت: معتقدم کسی باید شهردار شود که به مسائل شهر آشنا باشد و درک درستی از وضعیت شهر داشته باشد.

مرتضی شایق با بیان اینکه اعتراضات و انتقاداتی نسبت به سرپرست شهرداری یزد دارم ادامه داد: به عنوان نماینده مردم باید حق و حقوق مردم را حفظ کنیم و از آن دفاع داشته باشیم.

وی بیان داشت: از اعضای ورا می خواهم در این مدت زمان باقی مانده از عمر شورا بدون اختلاف و در اجماع کامل فعالیت داشته باشند و با رای قاطع شهردار انتخاب کنند و از شهردار منتخب خود نیز حمایت داشته باشند.

سخنگوی شورای شهر یزد هم در این نشست اظهار داشت: در مواردی که ابهامی در جامعه در خصوص فعالیت های شورا و شهرداری پیش می آید وظیفه شهرداری این است که نشست خبری برگزار کرده و شفاف سازی کند.

محسن عباسی هرفته با اشاره به اعتراض 4 عضو شورای شهر یزد در خصوص تعرفه عوارض و نامه نگاری آن ها ادامه داد: با این اقدامات اعضای شورای شهر متهم به ظلم به مردم شهر شدند لذا باید به نوعی شفاف سازی می شد که انجام شد.

وی بیان داشت: اگر هنوز هم اعضایی از شورا در این زمینه ابهاماتی دارند آمادگی داریم تا ابهامات پیش آمده را رفع کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.