به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس یزد، احمد ترحمی در همایش روابط عمومی ها که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با یادآوری اعتبار مالی و امکانات محدود پلیس افزود: همه نهادها باید کمک کار پلیس در حفظ سرمایه های اجتماعی نظام و تحقق امنیت پایدار باشند.
وی تصریح کرد: همه باید در جهت حفظ ارزش های نظام و انقلاب تلاش کنیم تا شاهد ارتقای امنیت و احساس امنیت و آرامش بیشتر در جامعه باشیم.
معاون استانداری یزد با قدردانی از تلاش های معاونت اجتماعی پلیس استان در برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها نیز همانند رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.
ترحمی با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها انعکاس عملکرد و خدمات دستگاه ها به افراد جامعه و پاسخگویی به شایعات و مطالب منتشر شده در فضای مجازی است افزود: با توجه به ظهور فضای مجازی و عصر ارتباطی جدید، شیوه و سبک اطلاع رسانی نیز تغییر کرده است.
وی با بیان اینکه مردم در جامعه رکن اصلی امنیت آن هستند اظهار داشت: یکی از مولفه های امنیت پایدار اطلاع رسانی، شفافیت و بیان عملکرد دستگاه ها و نهادهای مسئول برای امید به نظام و اعتماد عمومی است.
ترحمی با بیان اینکه روابط عمومی ها چشمان بیدار نهادها در کنار مردم و برای مردم هستند افزود: اطلاع رسانی دقیق، صریح و شفاف به مردم باعث افزایش بیش از پیش اعتماد آنها به دستگاه های دولتی و مسئولان خواهد شد.
معاون استانداری یزد اطلاع رسانی عملکرد و دستاوردهای انقلاب را یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها دانست و اضافه کرد: هم افزایی وتعامل بین دستگاه ها و اطلاع رسانی از آنچه درجامعه می گذرد یک اصل مهم در کار روابط عمومی هاست.

** حمایت مردم از پلیس، از عوامل موفقیت ناجا است
همچنین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: حمایت مردم از پلیس و مشارکت و توجه آنها به بحث امنیت یکی از مهمترین عوامل موفقیت ناجا در ایجاد امنیت پایدار در جامعه است.
سردار سرتیپ محمدرضا میرحیدری با تبریک روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن خاطرنشان کرد: تعامل بیش از پیش ادارات و ارتقای احساس امنیت در جامعه حاصل این نشست هاست.
وی خاطرنشان کرد: نقش روابط عمومی ها در جامعه و در آغاز پنجمین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و در این دورانی که استکبار جهانی با جنگ روانی و اقتصادی در مقابل اسلام و انقلاب صف آرایی کرده، نقش مهم و بی بدیلی است.
سردار میرحیدری اضافه کرد: در حالیکه دشمن با اختلال در پیشبرد روند اقتصادی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و ایجاد فاصله بین مردم، نظام و حاکمیت است از موثرترین نهادهایی که می تواند مانع به هدف رسیدن دشمن شود روابط عمومی ها هستند.
رئیس پلیس استان یزد تصریح کرد: به طور حتم روابط عمومی ها که رسالت خطیری را دنبال می کنند اگر با تدبیر و بصیرت خود برکات انقلاب اسلامی را برای جامعه به خصوص نسل جوان به خوبی تبیین کنند؛ دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در نسل جدید موفق نخواهد بود.
میرحیدری رسالت روابط عمومی ها در معرفی خدمات و عملکرد جمهوری اسلامی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: معرفی مطلوب خدمات و عملکرد هر دستگاه توسط روابط عمومی ها به مردم، باعث افزایش دلدادگی مردم به نظام و حاکمیت می شوند.
فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه نقش روابط عمومی ها در ارتقای احساس امنیت در جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: پلیس از دستگاه های مختلف انتظار دارد با معرفی توفیقات انجام شده در حوزه انتظامی، در ارتقای احساس امنیت یاریگر پلیس باشند.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.