نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجماع در شورای شهر یزد، گفت: مصوبات شورا به نفع مردم و شهر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در نشست بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی گزینه‌های مطرح برای پست شهرداری یزد، اظهار داشت: اگر بخواهیم شهر هوشمند به تمام معنا و کامل داشته باشیم نیاز به هماهنگی و همراهی همه اجزا است.

وی با بیان اینکه باید اعضای شورا به گونه ای با مردم تعامل و تبادل داشته باشند تا این امر محقق شود، ادامه داد: مردم انتظار دارند صدای واحد از شورای شهر بیرون بیاید لذا باید با اجماع کامل انتخاب شهردار صورت گیرد چون بیشتر موفقیت به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم یزد در مجلس با تاکید بر اینکه لازم است به اجماع برسید اضافه کرد: علاقه داشتن حرف های گزینه های مورد نظر شورا را بشنوم و از برنامه های آن ها آگاه باشم اما توصیه دارم که برای انتخاب هر گزینه ای که مد نظر شورا است قطعا بدون اختلاف و با اجماع کامل باشد.

وی با تاکید بر اینکه دیدگاه مجلس نسبت به شورای شهر و شهرداری ها و کارگران و بازنشستگان بسیار مثبت است عنوان کرد: مباحثی که در این موضوعات در مجلس مطرح می شود و حتی در تبصره شش هم با نگاه مثبت مجلس همراه است و فرصت های بسیار مناسب برای شهرداری ها داده شده است تا از این ظرفیت ها برای توسعه شهر استفاده شود.

موسوی بیوکی با بیان اینکه لازم است از تمامی ظرفیت های بودجه برای توسعه شهر یزد استفاده شود اظهار داشت: یزد یک شهر فراملی و جهانی است و در سطح جهان نیز مباحث مربوط به شهر یزد دنبال می شود و مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از موضوعات شهر یزد از سایر شهرهای رقیب پیشی گرفته و یا در حال رشد است گفت: بحث پیرامون موضوعات مختلف در صحن شورای شهر زیباست و نتیجه خوبی خواهد داشت لذا از مباحثه با یکدیگر ناراحت نباشید اما سعی کنید مصوباتی که از صحن شورای شهر خارج می شود به نفع مردم و شهر جهانی یزد باشد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس تصریح کرد: خوشبختانه یزد در موضوع گردشگری اقدامات خوبی را دنبال کرده و اجرایی می کند که اگر با این روند ادامه یابد از استان های دیگر پیشی خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.