به گزارش ایرنا ،علیرضا ابوالحسنی روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان میبد افزود : کنترل قیمت ها باید در دستور کار قرارگیرد و با به راه انداختن گشت های نظارتی متشکل از اتاق اصناف و نمایندگان ادارات با افراد متخلف که گرانفروشی وکم فروشی مرتکب می شوند برخورد محکم و قاطع شود.
وی تصریح کرد : با فراهم کردن نوبت اینترنتی به افراد برای عرضه اجناس سعی شود از تشکیل شدن صف ها برای خریداری اجناس خوراکی جلوگیری شود.
دبیر ستاد تنظیم بازار در این جلسه گفت : از ابتدای توزیع اقلام تنظیم بازار تاکنون 10 تن و860 کیلو گوشت گوسفند و40 تن و850 کیلو گوشت منجمد که حدودا 10 تن آن در ایام محرم و صفر بین هیاتهای مذهبی توزیع شده ، همچنین 15تن مرغ گرم و103 تن مرغ منجمد در این فاصله زمانی در شهرستان میبد توزیع شده است.
حجت الله خلیلی افزود : با توجه به وضعیت شکر حدود 59 تن شکر صنفی به میبد تعلق گرفته است که هنوز توزیع نشده است.
در این جلسه موضوعات مختلفی مانند توزیع اقلام تنظیم بازار، وضعیت جوجه ریزی، وضعیت بلدرچین،نهاده های دامی، بحث قاچاق سوخت ، دام زنده ،افزایش قیمت بعضی از مصالح ساختمانی مانند آجر ودلایل آن مطرح شد و بررسی سه نرخ در دستور کار قرار گرفت.
در ارتباط با نرخهای پیشنهادی قالیشویی و لوله کشی گاز که نسبت به سال 95 حدود 40 الی 45 درصد درخواست شده بود از سوی اعضای حاضر در نشست مخالفت به عمل آمد وتا سقف 25 و28 درصد مورد موافقت قرار گرفت.
همچنین با نرخ پیشنهادی و افزایش نرخ شیرینی مخالفت شد ومقرر گردید بار دیگر به اتاق اصناف بازگردانده شده وبا آنالیز مجدد راهی ستاد تنظیم بازار شود.
در این نشست همچنین به عرضه اجناس خوراکی با توجه به کد ملی افراد اشاره شد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.