به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه 238 ناشر مستقل، 137 نمایندگی و 35 غرفه فروش متمرکز در قالب 322 غرفه محصولات فرهنگی خود را عرضه کردند.
برای حمایت از علاقه مندان به کتابخوانی یک میلیارد و یکصد میلیون ریال بن تخفیف خرید کتاب در نظر گرفته شد و کتاب های عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف 30 درصد عرضه شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد پیشتر تعداد عنوان کتاب های ارائه شده در نمایشگاه را 84 هزار و 300 عنوان اعلام کرد و گفته بود: برای حمایت از ناشران استان 50 غرفه برای این قشر در نظر گرفته شد و علاوه بر آن 20 غرفه محصول دیجیتال و هفت غرفه نیز برای مطبوعات محلی استان اختصاص یافته است.
مجید جوادیان زاده از برپایی 60 برنامه جنبی در طول یک هفته برگزاری نمایشگاه کتاب یزد خبر داد و تجلیل از برگزیدگان جشنواره یزد، تقدیر از بخش های فعال در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق روستایی و عشایری، نقد و بررسی کتاب و برگزاری کارگاه های مختلف در ارتباط با مباحث حوزه کتاب را از این برنامه ها عنوان کرد.
یازدهمین نمایشگاه کتاب، مطبوعات محلی و رسانه های دیجیتال از 27 بهمن تا سوم اسفند ماه با شعار « یزد جهانی، شهر کتاب و دانایی» در محل دائمی نمایشگاه های استان دایر شد.
7532 / 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.