به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان بابیان اینکه مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند و برای حل آن به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی نیاز است، افزود: همدلی و اقدام جدی موجب رفع مشکلات و خدمت به مردم است.
وی ادامه داد: تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا و دشمنان علیه مردم و کشور ادامه دارد و در این شرایط باید مسئولان بیش از گذشته وظایف خود را در حل مسائل و رفع نیازها انجام دهند.
خطیب جمعه یزد به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اهمیت تولید و اشتغال و نظارت عالیه بر بازار و کنترل قیمت‌ها به‌عنوان مسائل ضروری جامعه اشاره کرد و تصمیم قاطع برای تحقق آن‌ها را خواستار شد.
ناصری یزدی همچنین به بیانیه مقام معظم رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم در این بیانیه نقشه راه را به‌خوبی ترسیم و وظایف همه را به‌درستی مشخص کردند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد اظهار داشت: عمل به توصیه‌های معظم له و عمل به آن، راه‌حل بسیاری از مشکلات و گام اساسی در تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد به توطئه دشمنان در تغییر ذائقه مردم به‌خصوص در مسائل فرهنگی پرداخت و از مسئولان خواست با بصیرت و برنامه‌ریزی در برابر اهداف استکبار اقدام مناسب داشته باشند.
ناصری یزدی تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی کشور و تکیه به جوانان مومن و فعال نقش مهمی در توسعه کشور و حل بسیاری از معضلات فرهنگی و اقتصادی دارد.
همزمان با سراسر کشور نماز عبادی سیاسی جمعه در 21 شهر و هفت روستای استان یزد اقامه شد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.