به گزارش ایرنا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میبد در این مراسم گفت : منظور از دفاع مقدس تنها هشت سال جنگ نیست بلکه منظور دفاع از کلمه توحید است.
سید محمد هادی سلیمانی با اشاره به اینکه دفاع از حق دربرابر باطل در چند جبهه صورت می گیرد افزود: یکی از این جبهه ها دفاع از تمامیت حق دربرابرباطل است که جلوه آن را می توان درراهپیمایی ها و حضور مردم در مراسم های شهدا دید که با وجودی که مشکل های اقتصادی و سختی ها بیشتر شده مردم حضور خوبی در این مراسم ها و برنامه ها دارند.
وی دومین جبهه از دفاع حق در برابر باطل را دفاع از احکام دین خدا برشمرد که باید در شرایط جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به آن توجه داشت.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میبد درادامه گفت :دفاع از ولی خدا سومین جبهه دفاع مقدس است و ما باید با دنبال کردن یک هدف از جایگاه ولایت فقیه در کشور دفاع کنیم.
سلیمانی همچنین امنیت جامعه و دور بودن از درگیری ها را در سایه پرپرشدن جوانان در دفاع ولایت و ناموس و امنیت ذکرکرد و گفت : کسانی هستند که از امنیت موجود در کشور در کار، هنر ، کاسبی ، ورزش و درس خواندن حود استفاده می کنند ، امنیتی که از ریختن خون جوانان به دست می آید.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.