به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری شامگاه چهارشنبه در دیدار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: برای اجرایی شدن توصیه های مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف و اقتصاد مقاومتی باید دانشگاهان جدی اقدام کنند.
وی به کند بودن سرعت کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مشکل اشاره کرد و ادامه داد: برای شتاب بخشیدن به فعالیت صنایع و ایجاد تولید و اشتغال مولد مورد نیاز کشور به اقتصاد مقاومتی نیاز است.
امام جمعه یزد، داشتن مدیریت قوی، برنامه ریزی، فعالیت های خلاقانه و تصمیم های نو بر حسب نیاز کشور را یک وظیفه راهبردی و انقلابی مراکز آموزش عالی ذکر کرد.
ناصری یزدی گفت: به مدیریتی نیاز است که بتواند در شرابط بحرانی برای حل و فصل امور و رفع مسائل و مشکلات جامعه و کشور وظایف خود را بنحو صحیح انجام دهد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: برنامه ریزی و تحصیل در دانشگاه‌ها باید به گونه ای طراحی و اجرایی شود که فارغ‌التحصیل بیکار نداشته باشیم و دانشجویان در حین تحصیل بتواند کارآفرینی کنند.
ناصری یزدی گفت: دانشجویان زمانی که از تحصیل فارغ‌التحصیل می‌ شوند باید خود بتواند در مسائل اقتصادی یک مدیریت قوی داشته باشد و زمینه فعالیت و اشتغال پیدا کند.
استان یزد 100 هزار دانشجو و 60 مرکز آموزش عالی دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.