به گزارش ایرنا، منصور غلامی در این بازدید از موسسه ها و شرکتهای مستقر، مجتمع در دست احداث فرهنگی، رفاهی و ورزشی و مراکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات و زیست فناوری دیدن کرد.
در این بازدید داریوش پور سراجیان رئیس پارک علم و فناوری یزد توضیحاتی درباره روند فعالیت این مرکز ارائه کرد.
هم‌اکنون 262 شرکت در پارک علم و فناوری یزد مستقر هستند و افزون بر 900 شرکت نیز از این مجموعه خارج شدند.
منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری، عصر چهارشنبه در سفری 2روزه وارد یزد شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.
بهره برداری از 2 طرح عمرانی و دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از دیگر برنامه‌ های نخستین روز سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان یزد بود.
شرکت در آیین گرامیداشت سی امین سال تاسیس دانشگاه یزد، بازدیداز طرح های عمرانی و فناوری سایت اصلی دانشگاه یزد و دانشگاه های اردکان و میبد و حضور در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از برنامه های دومین روز سفر غلامی به یزد اعلام شده است.
استان یزد حدود یکصد هزار دانشجو دارد که در 68 مرکز آموزش عالی به تحصیل مشغول هستند و از این تعداد حدود 14 هزار نفر در دانشگاه یزد تحصیل می کنند.
دانشگاه یزد افزون بر 400 عضو هیات علمی و 100 رشته تحصیلی دارد.
این استان بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک‌ میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.
7532/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.