به گزارش ایرنا، احمد ترحمی بهابادی روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان یزد که همراه با آیین معاون وی بود، افزود: اکنون فرصتی برای آزمون و خطا باقی نمانده و برنامه های دستگاه های دولتی باید به گونه ای باشد که باری را از دوش مردم بردارد و فضای نشاط و امید را در جامعه تقویت کند.
وی جلب اعتماد عموم شهروندان را منوط بر شفاف سازی مسئولان بیان کرد و یادآور شد: اعتماد مردم، مهمترین سرمایه نظام است و باید این مهم در تصمیم سازیها مورد توجه قرار گیرد و مشارکت آحاد جامعه در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تقویت شود.
ترحمی با تاکید بر پرهیز از امنیتی شدن فضای جامعه تصریح کرد: وظیفه همه دستگاه ها علاوه بر دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی، ایجاد احساس امنیت در جامعه است و برای تحقق این مهم باید تلاش شود تا فضای جامعه امنیتی نشود.
معاون سیاسی استاندار یزد نگاه توسعه محور با رویکرد حکمرانی خوب در سایه توجه ویژه به توسعه مناطق کمتر برخوردار استان را از مهمترین اولویتها برشمرد و با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی گفت: دانستن حق مردم است و مسئولان موظف به پاسخگویی به رسانه ها و افکار عمومی جامعه هستند که از این طریق اطلاح امور حاصل می شود.
ترحمی همچنین از مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواست تمامی ظرفیتها را برای برداشتن مانع تولید و اشتغال به کار گیرند و افزود: برای تحقق این مهم باید از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و نخبگان از طریق تقویت گفتمان سازی بهره برداری شود.
وی همچنین تشدید مقابله با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید ملی را مورد تاکید قرار داد و بر بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات مجلس یازدهم تاکید کرد.
در نشست شورای اداری استان یزد، احمد ترحمی بهابادی به عنوان معاون سیاسی استانداری یزد معرفی شد، این مسئولیت پیش از این به مدت حدود پنج سال در اختیار استاندار یزد بود.
6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.