به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی کمیته امداد استان، استاندار یزد در مراسم با شکوهی که با حضور 500 نفر از ایتام و خانواده آنها، خیران و حامیان نیکوکار، جمعی از مدیران کل استانداری، رییس اصناف برگزار شد گفت: استان یزد دارای ظرفیت های خوبی در بخش خیّری است.
محمد علی طالبی افزود: سخاوتمندانی که شادی هایشان را با نیازمندان تقسیم می کنند و با مشارکت در اجرای چنین برنامه هایی نشاط و شادی را به ایتام هدیه می کنند، اجر مضاعفی دارند.
استاندار یزد با اشاره به اینکه مسئولان استان توجه ویژه ای به ایتام و نیازمندان دارند، افزود: امیدوارم اینگونه برنامه های نشاط آفرین با مشارکت همه در اشکال مختلف تداوم داشته باشد.
محمد حسین باقریان، قائم مقام کمیته امداد استان یزد نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه هم‌اکنون چهار هزار و 152 یتیم و فرزند نیازمند از حمایت 12 هزار و 928 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند، افزود: نیکوکاران یزدی طی 10 ماهه سال جاری هفت میلیارد و 936 میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.
قائم مقام کمیته امداد استان یزد یادآور شد: کمک های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می شود.
در این مراسم حامیان طرح اکرام ایتام با اهدای هدایا به فرزندان معنوی خود دل آنان را شاد کردند و در ادامه ایتام تحت حمایت، نقاشی و دست نوشته های خود را به حامیان اهدا کردند.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.