به گزارش پنجشنبه شب روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در پیام خود افزوده است: باز هم دست شیطانی آمریکا و اذناب مزدورش از آستین تکفیری‌ها و وهابی‌های از خدا بی خبر بیرون آمد و عده‌ای از جوانان و مرزبانان و پاسداران غیور ما را به شهادت رساند.
وی اظهار داشت: آمریکا به خیال خام خود برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب را محال می‌دانست و هنگامی که دید قاطبه مردم به نظام جمهوری اسلامی خود پایدار و وفادارند سراسیمه مزدورانش را واداشت که دست به این جنایت بزنند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: رحمت خدا بر جوانان و مرزبانان و پاسداران مدافع وطن که با رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنان، اقتدار و امنیت را برای کشور مان فراهم می‌سازند.
ناصری افزود: ما باید به مزدورانی که حاضرند برای نوکری اجنبی دست به کشتار مسلمانان بزنند و مردم ما را داغدار کنند بفهمانیم که ملت ایران و مسئولان با اراده راسخ جواب دندان شکنی به این جنایت خواهند داد و آنان به دست سربازان امام زمان و پاسداران عزیز به سزای خود خواهند رسید.
وی خاطر نشان کرد: اینجانب این فاجعه دردناک را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، پاسداران گرانقدر و خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ خواستارم که این شهدای عزیز را با شهدای کربلا محشور فرماید و به بازماندگانشان صبر جمیل و اجر عظیم عنایت فرماید.
به گزارش ایرنا، در حمله تروریستی چهارشنبه شب به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند.
گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد .
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.