محمد حسین نوری زاده عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه توزیع نهال تا 21 اسفند ماه ادامه دارد افزود: متقاضیان دریافت نهال کمتر از پنج اصله می توانند برای دریافت آن به محل پارکینگ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری واقع در خیابان آیت الله کاشانی نرسیده به میدان ابوذر مراجعه نماید.
وی اظهار داشت :در صورت نیاز متقاضی به بیش از این تعداد تا 30 اصله نهال، باید به نهالستان بزرگ شهرستان یزد واقع در انتهای بلوار آزادگان، خیابان نهالستان بعد از مرکز ملی تحقیقات شوری مراجعه نمایند.
این مسوول خاطر نشان کرد: همچنین واحدهای صنعتی، آموزشی به بیش از تعداد مورد اشاره برای دریافت حواله به واحد جنگلداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مراجعه نمایند.
نوری زاده هدف از توزیع نهال ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه بیان کرد و گفت:نهال های توزیع شده شامل گونه های سازگار با منطقه است.
98درصد از مساحت استان به وسعت هفت میلیون و 300 هزار هکتار را عرصه‌های منابع طبیعی به خود اختصاص داده است که 38 درصد عرصه‌ها به میزان بیش از 2 میلیون و 650هزار هکتار اراضی بیابانی را شامل می‌شود.
13 منطقه تحت فرسایش بادی در استان یزد شناسایی‌شده است که مساحتی افزون بر یک‌میلیون و 212 هزار هکتار را شامل می‌شود این کانون‌ها تقریباً در تمام شهرستان‌های استان پراکنده‌اند.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.