حسین صالحیان عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت بارش باران در 2 روز گذشته خیلی زیاد بوده و همین امر موجب شد روان آبها از دریچه ها و مبادی ورودی وارد شهر شوند.
وی با اشاره به همکاری و همراهی معاونان شهرداران مناطق، نیروی های آتش نشانی ، حوزه اجراییات شهرداری و مدیریت عمران شهرداری و مدیریت بحران این دستگاه جهت جلوگیری از آب گرفتگی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل مسطح بودن سطح شهر، شاهد آب گرفتگی در بخش های مختلفی از شهر بوده ایم.
صالحیان افزود: تمام نیروهای شهرداری مجهز با پمپ خود مکش و ماشین آلات مکش آب در نقاط مختلف سطح شهر از لحظه بارش باران در تلاش برای رفع این معضل هستند و این تلاشها همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: متاسفانه در برخی نقاط مختلف شهر به دلیل لایه های بسیار سخت خاک، آب به درون منازل را داشتیم که ساکنان آنها با مشکل روبرو شده بودند که در این راستا اولویت کاری ما رفع آب گرفتگی در این نقاط و محل های کسب و کار است.
صالحیان ادامه داد: همچنان در برخی ازمیادین شهر چون همافر ، صنعت و سه راه شحنه، مشکل آب گرفتگی وجود دارد و نیروها همچنان در تلاش رفع این مشکل هستند.
وی با اشاره به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر یزد و همچنین معاونان شهرداری از سیل بندها و نقاط مختلف شهر تصریح کرد: در سال 93 در 420 نقطه شهر آب گرفتگی وجود داشت که در حال حاضر این رقم به 70 نقطه رسیده که نشان از این است که اقدامات بسیاری خوبی در جهت رفع آب گرفتگی در سطح شهر در این سالها صورت گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری یزد در زمینه فرونشست در برخی از نقاط مختلف شهر هم گفت: در این زمینه هنوز هیچ گزارشی دریافت نشده است.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.