به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن دهقان شنبه شب در یادواره شهدای روستای ده جمال بهاباد تاکید کرد: خون شهدا حیات تازه‌ای به جامعه بخشید، باید اهداف شهدا را به گوش همه برسانیم که برطرف کننده حزن و اندوه است و جامعه را زنده می‌کند.
وی وجود شهدا را باطل السحر توطئه‌های دشمنان نظام عنوان کرد و افزود: اینها سرمایه‌های معنوی کشور هستند و یکی از ویژگی‌های بارز شهدا تکریم از ارزش‌ها و برجستگی‌های جامعه است.
دهقان با بیان اینکه طبق بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هدف انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است تصریح کرد: اکنون در چهلمین سال انقلاب هستیم، انقلاب نه تنها از ارزش ها دست نکشید و از ریلی که امام (ره) ترسیم کرد، خارج نشد بلکه هرچه جلوتر می رویم قطار انقلاب با اقتدار و سرعت بیشتر در مسیر خودش قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب به ارزش های انقلاب پایبند هستند و بررسی ها نشان می دهد نه تنها شکاف بین نسلی اتفاق نیفتاد بلکه با همان شتاب و همان قدرت به نسل های جوان منتقل شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دفاع ملی با اشاره به این جمله دشمنان انقلاب که « انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید» ، افزود: آنها این آرزو را به گور خواهند برد اما این شرطی دارد، به فرموده مقام معظم رهبری نباید خودمان غافل شویم؛ گرچه دشمن، دشمن گذشته نیست، ضعیف و از کار افتاده است.
دهقان افزود : شعار چهل سالگی انقلاب افتخار به گذشته امید به آینده است که همه باید به این سمت حرکت کنیم .
این مقام مسئول به تشکیل تمدن نوین اسلامی و گام سوم انقلاب اشاره کرد و گفت: ما یک گام انقلاب کردیم، با شعار مرگ بر شاه به خیابان آمدیم و انقلاب کردیم این بصیرت انقلابی مردم بود و مردم ما در دفاع مقدس و بعد از آن تا به امروز تا رسیدن به تمدن اسلامی وحدت را رها نخواهند کرد .
وی بااشاره به اینکه محاصره اقتصادی و تحریم های مربوط به چند سال گذشته نیست گفت : به فرموده امام راحل، آنها ملت ما را از محاصره اقتصادی می ترسانند در حالیکه ملت ما فرزند رمضان و عاشوراست .
دهقان خاطرنشان کرد: مردم ما ملتی نیستند که بشود آن ها را عوض کرد بلکه ملتی است که خداوند تبارک و تعالی آنها را کمک می کند و امدادهای الهی شامل این ملت شده است .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دفاع ملی با بیان اینکه عزت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون شهداست و همه وظیفه داریم یادشان را زنده نگهداریم و نگذاریم راهشان به فراموشی سپرده شود، یادآور شد: شهدا در اوج رحمت و غفران الهی اند و شهادت، به معنای طی کردن همه مراحل عرفان و رسیدن به مقام قرب پروردگار است.
وی در ادامه بر حضور پرشکوه و حماسی مردم به ویژه مردم همیشه در صحنه بهاباد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد و گفت : مردم ،امسال بهتر از سال های گذشته و با شور و نشاط و جوشش بیشتری در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و با شرکت گسترده خود نشان خواهند دادکه از تهدیدهای دشمنان هرگز هراسی ندارند .
روستای ده جمال بهاباد در هشت سال دفاع مقدس پنج شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
در یادواره شهدای این روستا فرماندار ، بخشداران بخش های آسفیچ و مرکزی بهاباد، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولان نهادها ، خانواده های معظم شاهد ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم روستای ده جمال حضور داشتند.
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی استا یزد قراردارد.
9877/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.