محمد پورشمس روز یکشنبه با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : از ساعت 6 صبح فردا دوشنبه مسیرهای میدان آزادی(باغ ملی)، میدان مارکار و تقاطع شهید رجایی به سمت میدان شهید بهشتی( مجاهدین) مسدود است.
وی افزود: همزمان چهار راه شهید رجایی به طرف بلوار امامزاده جعفر، مجموعه پشت امیر چقماق و تمام خیابان های منتهی به مسیرهای راهپیمایی نیز به روی خودروها بسته است.
رئیس پلیس راهور یزد خاطرنشان کرد: همچنین در مسیرهای میدان بعثت به خیابان قیام، سه راه مهدی و خیابان امام خمینی (ره) به سمت چهار راه شهدا (امیر چقماق) ممنوعیت تردد برقرار است.
پورشمس با بیان اینکه در روز راهپیمایی از تردد موتورسیکلت در این مسیرها ممانعت می شود ، خاطرنشان کرد: در صورت پارک خودرو در این مسیرها ، خودروها با یدک کش به پارکینگ انتقال می یابد و در صورت انتقال خودروی شهروندان به پارکینگ آنها با شماره تلفن 03521825443 و یا با شماره گیری 120 پلیس راهور تماس برقرار کنند.
وی از شهروندان خواست با وسایل نقلیه عمومی که توسط سازمان های مسئول برای جابه جایی به سمت این مسیرها پیش بینی شده است، استفاده کنند.
رئیس پلیس راهور استان یزد تأکید کرد: خودروهای پارک شده در این مسیر، از ساعت 24 امشب به پارکینگ منتقل می شود به همین دلیل از پارک خودرو خودداری شود.
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزون بر هشت هزار برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، بصیرتی و معرفتی در این استان برگزار شده و یا در حال برگزاری است.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.