مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: به دلیل برودت هوا و سرمای شدید ناشی از بارندگی، برخی مدارس استان تعطیل هستند.

محسن گلستانی فر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: به دلیل بارش برف و باران و کاهش دما در بسیاری از مناطق استان، برخی مدارس در مناطق شهری و روستایی استان و تمامی مدارس شیفت عصر تعطیل شد.

وی با بیان اینکه بارش برف و باران از روز گذشته در اقصی نقاط استان آغاز شده ادامه داد: بعلت برودت هوا و یخ زدگی سطح جاده ها و معابر همه مدارس ابتدایی شهرستان مهریز اعم از شهری و روستایی امروز سه شنبه تعطیل اعلام شده همچنین مدارس بخش های مختلف شهرستان تفت، بافق، بهاباد و دهستان های سانیج نیز تعطیل است.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اضافه کرد: تمامی مدارس بخش آسفیچ و دهستان بنستان و مدارس زارکوییه و سنجدک و دانش آموزان شبانه روزی در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در شهرستان بهاباد و همچنین مراکز پیش دبستانی ومدارس ابتدایی بخش مروست هم تعطیل است.

وی افزود: تمامی مدارس شیفت عصر شهر یزد به علت بارش نزولات آسمانی،برودت هوا و لغزندگی سطح جاده ها و معابر،امروز سه شنبه نیز تعطیل است.

گلستانی فر با بیان اینکه برنامه تعطیلی مدارس برای روز آینده هنوز مشخص نیست اظهار داشت: تصمیم گیری در این زمینه به عهده مدیریت بحران و فرمانداری یزد است که هنوز چیزی اعلام نشده است.

وی با اشاره به طرح برخی انتقادات در خصوص اعلام تعطیلی مدارس عنوان کرد: تا زمانی که ستاد مدیریت بحران استان و فرمانداری یزد در این باره چیزی اعلام نکند ما نمی توانیم تعطیلی یا عدم دایر بودن مدارس را اعلام کنیم.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بیان داشت: برنامه تعطیلی مدارس برای روز آینده تا عصر یا شب پس از تشکیل جلسه و تصمیم گیری از سوی فرمانداری و مدیریت بحران اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.