به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، در پیام مشترگ آیت الله محمدرضا ناصری یزدی و آیت الله ابوالقاسم وافی آمده است: برخود لازم دانستیم از این همه دلدادگی مردم و پایبندی به نظام و اصل ولایت فقیه و حضور در راهپیمایی قدردانی کنیم.
این پیام می افزاید: باید این عظمت ، شکوه و همبستگی ،مسئولان را در انجام وظیفه و خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات به خصوص معیشت آنان جدی‌تر و راسخ تر کند.
همچنین در بخشی از پیام مشترک آمده است: هرچه برای این مردم خدمت کنیم باز هم کم است و بدانیم که خدای ناکرده از دست دادن آنها از دست دادن همه شئونات ایرانی و اسلامی و از دست دادن پشتیبان واقعی نظام است.
همچنین استاندار یزد امروز در پیامی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و نوشت: بار دیگر در سالروز چهلمین بهار انقلاب اسلامی، جای جای این مرز و بوم مقدس به صحنه نمایش شکوهمند همبستگی ملت همیشه در صحنه ایران عزیز در دفاع از آرمان های حضرت امام (ره) و شهیدان مبدل شد.
محمدعلی طالبی افزود: مردم شریف دیار دارالعباده همگام با آحاد مردم میهن اسلامی برگ زرین دیگری را در راستای اقتدار، عزم و انسجام ملی و همایش شکوهمندی از شور و شعور را به ثبت رسانیده و خالق لحظه جاودان دیگری در تاریخ انقلاب شدند.
راهپیمایی 22 بهمن امروز دوشنبه در 80 منطقه شهری و روستایی استان یزد با مشارکت گسترده مردم و به نحو باشکوهی برگزار شد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.