به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد در مسجد ملا اسماعیل افزود: حضور با شکوه مردم در این حماسه ملی مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان نظام است.
وی ادامه داد: ملت فهیم ایران در 40 سال گذشته نشان داده‌اند به‌رغم جنگ روانی و اقتصادی و توطئه‌های فرهنگی و سیاسی دشمنان نظام و انقلاب ، لحظه‌ای دست از انقلاب اسلامی برنداشتند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی یزد تصریح کرد: راهپیمایی امسال در قیاس با سال‌های گذشته به خاطر افزایش توطئه‌های آمریکا و حامیان او از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است.
ناصری یزدی تصریح کرد: همه مردم و مسئولان با هر نوع گرایشی و تمام نیروهای درون نظام باید با همدلی و بصیرت، روز 22 بهمن را به روز مرگ استکبار و دشمنان قسم‌خورده نظام تبدیل کنند.
امام‌جمعه یزد در ادامه به مطالبات و نیازهای اقتصادی مردم اشاره کرد و از مسئولان اجرایی برای رسیدگی و حل‌و فصل امور، همکاری و برنامه‌ریزی جدی در این ارتباط را خواستار شد.
ناصری یزدی به سالروز بیعت تاریخی نیروی هوایی در 19 بهمن سال 1357 با حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و بر بزرگداشت این روز و قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی تأکید کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد همچنین سالروز شهادت حضرت زهرا مرضیه (س) را تسلیت گفت و شناخت راه ائمه هدی و حرکت در مسیر این بانوی نمونه اسلام را خواستار شد.
همچنین در پایان نماز جمعه، پیکر پاک 2 شهید گمنام با حضور گسترده مردم از محل نماز جمعه تا چهارراه شهدا یزد تشییع شد.
همزمان با سراسر کشور نماز جمعه در 28 شهر و روستای استان یزد اقامه ‌شد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.