به گزارش ایرنا، مسعود مرادی پنجشنبه شب در جمع داوران فوتبال یزد افزود: حضور در دوره های دانش افزایی و ارتقا اطلاعات که توسط فدراسیون برگزار می شود، فرصت خوبی برای کسب دانش روز است.
وی ادامه داد: آموزش و ارتقای آمادگی جسمانی با انجام مستمر و منظم تمرینات از جمله وظایف یک داور برای طی کردن پله های ترقی و توفیق بیشتر است.
مدرس داوری فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بهره گیری از داوران جوان و ارزش قائل شدن به آنها برای قضاوت مسابقات نوعی سرمایه گذاری برای آینده است.
مرادی تصریح کرد: ظرفیت های خوبی در عرصه داوری در استان ها وجود دارد که باید با برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های توجیهی زمینه موفقیت آنها را فراهم کرد.
کلاس ارتقای داوری فوتبال درجه یک به ملی دیروز پنجشنبه با حضور 21 نفر از یزد، فارس، سمنان، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد در ورزشگاه شهید نصیری یزد آغاز شد.
مرادی که از مدرسان فدراسیون و پیشکسوت داوری فوتبال است تدریس این دوره سه روزه را که به مدت 20 ساعت برگزار می شود بر عهده دارد.
آنها در آزمون تئوری و عملی شرکت می کنند و افرادی که نمره قبولی کسب کنند مدرک داوری درجه ملی دریافت می کنند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت افزون بر 200 داور دارد که از این تعداد 40 نفر آنها قضاوت لیگ های کشور را بر عهده دارند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.