محمدکاظمی نسب روز پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با آرمان‌ها امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری و حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام است.
وی اظهار داشت : مردم در تحقق اهداف امام امت ، ارزش‌های انقلاب و با حضورشان در آیین ملی 22 بهمن خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی خواهند کشید .
وی بابیان اینکه روز 22 بهمن نماد استقلال ، آزادی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
کاظمی نسب بیان کرد: راهپیمایی یوم ‌الله 22 بهمن نمایش همبستگی ، اتحاد ، انسجام و وحدت ملی ملت ایران است.
فرماندار ابرکوه ادامه داد: مردم و مسئولان با وحدت و انسجام از هر گروه و سلیقه سیاسی، فرهنگی، طبقاتی، دینی و مذهبی حضور فعالانه خود را در این همایش به نمایش خواهند گذاشت.
وی بیان کرد: نمایش اقتدار مردمی در سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه ‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و باگذشت چهار دهه از عمر انقلاب هرروز شکوه ، عظمت و اقتدار انقلاب با وحدت و انسجام ملت ایران به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای متجلی‌تر می‌شود.
راهپیمایی 22 بهمن در شهر ابرکوه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها از ساعت 10صبح روز دوشنبه از میدان امام حسین (ع) آغاز و تا ورزشگاه شهید پور اکبری ادامه خواهد داشت .
فرماندار ابرکوه چهارم بهمن در گفت و گو با تعدادی از خبرنگاران در شهر یزد گفته بود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 450 برنامه اصلی و 100 برنامه جنبی در این شهرستان اجرا می شود.
کاظمی‌نسب اظهار داشت: همزمان با دهه فجر ده ها طرح در حوزه های مختلف نیز با اعتباری افزون بر 582 هزار و 500 میلیون ریال در ابرکوه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه راه آهن یزد - اقلید به عنوان طرح ملی در حال احداث است، افزود: زیرسازی 130 کیلومتر از این مسیر در ابرکوه انجام شده و آماده ریل‌گذاری است.
وی ادامه داد: بخشی از این مسیر واقع در استان فارس و مربوط به شهرستان اقلید است که با مشکلاتی همراه بود که با تخصیص اعتبار، تا پایان سال 98 به بهره برداری می‌رسد.
وی یادآور شد: عملیات احداث ایستگاه راه آهن در ابرکوه نیز در حال انجام است که امیدواریم این پروژه نیز تا پایان سال 98 به بهره برداری برسد
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.