استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان تفت گفت: تمرکز این شهرستان بر توسعه گردشگری و پایداری جمعیت در مناطق روستایی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی طالبی در نشست شورای اداری شهرستان تفت با اشاره به مرور 40 سال گذشته و ترسیم مسیر آینده گفت : در حال حاضر لازم است با نگاه به نقاط ضعف و قوت و مرور دوباره اهداف و آرمان های انقلاب، یادآور شویم نگاه مردم به آینده با چه رویکرد و شعاری بوده و در همان مسیر برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

طالبی با تاکید بر همدلی و کنار گذاشتن دیدگاه ها و سلیقه های مختلف یادآور شد: شهرستان تفت به واسطه نزدیکی به مرکز استان ظرفیت های خوبی برای توسعه در بخش‌های مختلف به ویژه گردشگری دارد و ضروری است با تمرکز بر پایداری جمعیت به رفع مشکلات و تقویت زیرساخت های روستایی در این شهرستان پرداخته شود.

استاندار یزد بیان کرد: طرح های خوبی برای تامین آب آشامیدنی روستاها در حال پیگیری است و برنامه هایی که در روستاها انجام می گیرد باید با هدف هدایت تسهیلات حمایتی دولت به سمت توسعه و فعال سازی سرمایه های موجود باشد.

به گزارش ایلنا، همزمان با دهه فجر تعداد 123 پروژه با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال و اشتغال 149 نفر در شهرستان تفت به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.