فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در حاشیه اعزام دانش آموزان به ایرنا گفت: آنها به مدت چهار روز علاوه بر فراگیری مهارت‌های درس آمادگی دفاعی، از شلمچه ، دهلاوییه ، هویزه و اروند رود دیدن می‌کنند.
سرهنگ پاسدار علی فاتحی با تسلیت ایام فاطمیه (س) ، اظهار داشت: این کاروان با چهار دستگاه اتوبوس و با همراهی مبلغ ، پزشک‌یار و راوی پیشکسوت دفاع مقدس به عنوان عوامل اجرایی در این اردوی معنوی آنها را همراهی می‌کنند.
وی با اشاره به برکات اعزام اردوهای راهیان نور یادآور شد: این برنامه فرهنگی با هدف آگاه‌سازی و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان اسلام یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن است.
فاتحی ادامه داد: این اعزام‌ برکات مثبتی از جمله آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه رزمندگان در دفاع مقدس دارد.
وی یادآور شد: آشنایی نسل جوان با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ، امام (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس از ابزارهای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ادامه داد: با برنامه ‌ریزی‌های انجام‌شده توسط ستاد راهیان نور اعزام دانش آموزان برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس آغاز شده است .
فاتحی با گرامیداشت هفته بسیج ، یاد و خاطره شهدا ، امام راحل و ایثارگران اظهار داشت: از چند سال گذشته تاکنون هفت هزار و 500 نفر از دانش آموزان شهرستان ابرکوه از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.
در مراسم اعزام دانش آموزان، حجت اسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ، محمد کاطمی نسب فرماندار و جمعی از مسئولان محلی و خانواده های دانش آموزان حضور داشتند.
هم اکنون حدود 9هزار دانش آموز در شهرستان ابرکوه در حال تحصیل هستند.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.