به گزارش ایرنا، در این آئین که با حضور رئیس هیات فوتبال و جمعی از پیشکسوتان در منزل هاشمیه برگزار شد، رئیس هیات فوتبال استان گفت: تجلیل از پیشکسوتان وظیفه ای است که توسط این هیات برگزار می شود.
عبدالرضا دستا افزود: توسعه فوتبال استان سال های گذشته مدیون کسانی است که همه زندگی خود را وقف تعالی این رشته برای رسیدن به قله های موفقیت کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: سرکشی و احوال پرسی از پیشکسوتان و تکریم آنها جزو برنامه های مهم هیات است که با همکاری کمیته پیشکسوتان به صورت مستمر برگزار می شود.
رئیس هیات فوتبال یزد به وضعیت این رشته اشاره کرد و بیان داشت: سالانه 25 هزار نفر در مسابقات فوتبال لیگ در رده های مختلف سنی استان حضور دارند و به صورت رسمی و در چارچوب مقررات در این رشته فعالیت می کنند.
دستا گفت: مسابقات فوتبال لیگ با شرکت افزون بر 100 تیم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می شود.
وی ادامه داد: مسابقات طبق مقررات فدراسیون و آئین نامه هیات فوتبال به صورت رفت و برگشت و دوره ای برگزار می شود و در پایان تیم های قهرمان به عنوان نماینده استان به رقابت های کشوری صعود می کنند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد با بیان اهمیت فعالیت های فرهنگی در کنار امور فنی افزود: کمیته فرهنگی هیات با همکاری باشگاه ها و کمیته های زیر پوشش در طول سال برنامه های مختلفی را بر حسب نیاز انجام می دهد.
دستا خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای داوران و مربیان، استعدادیابی و ساماندهی مدرسه فوتبال و فوتسال در استان با عضویت حدود هزار نفر و 500 انجام شد.
هم اکنون 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در مسابقات کشوری حضور دارند.
سیداحمد هاشمیه سال ها در پست های مختلف مدیریتی هیات فوتبال استان به خصوص دبیری آن به خدمت مشغول بوده است.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
این استان یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.