به گزارش ایرنا جلیل عفتی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های بهزیستی میبد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام پروژه های قابل افتتاح شهرستان از محل کمک های مردمی ساخته، تکمیل و تجهیز شده است ، افزود : 96 درصد خدمات بهزیستی با بهره گیری از همکاری چهار هزار نیرو در بخش های غیردولتی و با مشارکت مردم ارائه می شود.
وی همچنین در مراسم بهره برداری از یک سالن ورزشی عنوان کرد: روح بزرگ خیرین بالاترین توان جاری در مراکز بهزیستی است که مددجویان می توانند ار آن بهره مند شوند.
مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: جدی گرفتن موضوع توانبخشی و توانمندکردن افراد که از همه ظرفیت ها برای « بودن » به عنوان منشاء خیر برای خود و جامعه استفاده کنند، رویکرد بهزیستی است.
همچنین رئیس اداره بهزیستی میبد خاطرنشان کرد: پنج پروژه این نهاد در شهرستان آماده بهره برداری است ، که همه مردمی و با بهره برداری از آنها با همکاری خیرین به جامعه هدف بهزیستی خدمت رسانی می شود.
وی تعداد مهدکودک های میبد را جمعا با مهد کودک هایی که در امروز در سومین روز دهه فجر افتتاح شد، 30 مهد و یک کانون همیاری برشمرد و افزود : در این مهد کودک ها همراه با آموزش به حدود 950 کودک غربالگری بینایی چشم ، شنوایی و... نیز انجام می شود.
بیش از 40 پروژه در حوزه بهزیستی در شهرها و مناطق مختلف استان یرد با اعتباری حدود 40 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.
بنیاد فرزانگان ، موسسه خیریه اشتغال ، مهد خصوصی و روستا مهد از جمله پروژه های بهزیستی میبد بود که در سومین روز از ایام الله دهه فجر افتتاح شد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934 /2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.