به گزارش ایرنا ، یکی از این طرحها ، نخستین کافه کارآفرینی استان است که با هدف برقراری تعاملات اجتماعی غیررسمی بین کارآفرینان با دولت و سرمایه گذاران با حضور معاون وزیر تعاون در هتل مشیرالممالک به آغاز بکار کرد .
این مجموعه در فضای 100 مترمربعی با امکاناتی از قبیل اینترنت و تلویزیون به منظور برقراری هرچه بهتر تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان با کارآفرینان، کارآفرینان با دولت، کارآفرینان با سرمایه گذاران و کارآفرینان با دانشجویان فعال شده است..
با راه اندازی کافه کارآفرینی زمینه ایجاد فضای مناسب برای ارتباط مراکز مشاوره و شتاب دهنده ها با صاحبان ایده، سرمایه گذاران با کارآفرینان و همچنین شکل گیری یک هویت اجتماعی مشترک و جدید حول محور توسعه کارآفرینی فراهم می شود.
بهره برداری از ساختمان اقامتگاه مجتمع فرهنگی - رفاهی کارگران یزد ( در قالب طرح توسعه ای ) در میدان معلم با 19 اتاق و ظرفیت 40 نفر از دیگر طرحهای بهره برداری شده امروز سفر میرهادی قره سیدرومیانی به یزد بود.
آغاز بکار مرکز مرکز رفاه کودک و خانواده شهاب ، یکی دیگر از طرح های بهره برداری شده بود که در زمینی به مساحت هزار و 200 مترمربع و زیربنای 982 متر با هزینه 3 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین آغاز بکار این مرکز با بیان اینکه بهزیستی تنها مرجع صاحب اختیار و صادر کننده مجوز مهدکودک در کشور است.،گفت: گروه سنی زیر 6 سال توسط این مجموعه هدایت می شود و این سازمان تولیت و مدیریت مهدهای کودک را بر عهده دارد.
قره سیدرومیانی افزود: وزارت رفاه به دنبال برون سپاری خدمات و استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی است و در این راستا استان یزد قدمهای خوبی برداشته است.
همچنین با حضور معاون وزیر تعاون ، طرح ساختمان کافه غذا در مجموعه فرهنگی - ورزشی و رفاه کارگران غدیر با چهار هزار و 500میلیون رایل به بهره برداری رسید.
ساخت این طرح در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع در سال 1395 آغاز شده بود که شامل ساختمان کافه غذا ریال هشت آلاچیق و محوطه سازی است.
مهندس حنیف مدیرکل امور استانهای این وزارتخانه و زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد به همراه مدیران تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، معاون وزیر را در این برنامه ها همراهی می کنند.
میرهادی قره سیدرومیانی بعد از ظهر امروز نیز با استاندار یزد دیدار خواهد داشت.
صبح امروز جلسه شورای هماهنگی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور معاون وزیر تعاون برگزار شد.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.