به گزارش ایرنا یزد ، کمال دهقانی فیروزآبادی در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه مجد زاده میبد افزود: ایران قبل از انقلاب وابستگی نظامی و اقتصادی و به تبع آن وابستگی سیاسی داشت و به این دلیل قدرتی از خود نداشت اما اکنون ایران کشوری مستقل است و در دنیای امروز با سربلندی برای خود تصمیم می گیرد و با عزت و احترامی که دارد امنیت را در کشورهای دیگر هم برقرار می کند.
وی تصریح کرد : این عزت و استقلال و این مقاومتی که مردم دارند به برکت خون شهدا و جانفشانی آنها و نیز برکت وجود امام شهدا است.
نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت : پیشرفت های علمی در زمینه تجهیزات دفاعی ، نانو ، ماشین سازی و... ایران را جزو کشورهای سرآمد دنیا کرده است ، سطح نیروهای تحصیلکرده کشور و انگیزه هایی که در وجود آنها برای ساختن آینده ای بهتر است در حال حاضر قابل مقایسه با قبل از انقلاب و حتی با بسیاری از کشورها نیست .
وی یادآور شد : ما باید با خود باوری درسطوح مختلف اقتصادی و مدیریتی خود بخواهیم درساختن شهر ،استان و کشور در سایه وحدت ، انسجام و تعامل و همکاری با هم تاثیر گذار باشیم .
آذین‌بندی مدرسه، در دست داشتن پرچم سه رنگ، شعر و اجرا، و شعارهای انقلابی توسط دانش آموزان از دیگر برنامه‌های مراسم نواختن زنگ انقلاب دردبیرستان دخترانه مجد زاده میبد بود.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.