به گزارش شامگاه پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: نیروی انتظامی با تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش همکاران روز به روز پیشرفت های خوبی داشته و ارزیابی های صورت گرفته نیز حاکی از رضایت مردم از عملکرد این نیرو دارد که این موضوع برای ما مایه مباهات است.
وی ادامه داد: در شرفیابی اخیر که به محضر مقام معظم رهبری صورت گرفت، ایشان از عملکرد ناجا( نیروی انتظامی جمهوری اسلامی) اعلام رضایت کردند که این پشتوانه ای برای ماست، تمام تلاش ما نیز بر این است بتوانیم خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطر نشان کرد: پلیس یزد اقدام های خوبی برای ارتقاء نظم و امنیت انجام داده طوری که شاخص ها در این استان بهتر شده و مورد رضایت مردم و مسئولان است.
اشتری بیان داشت: امروز گزینش ناجا بر مبنای عضویابی اقدام می کند که این موضوع در جذب افراد متدین دارای تخصص و روحیه انقلابی بسیار موثر است.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: نیروی انتظامی در حوزه های مختلف و در شبانه روز به مردم خدمت می کند، هدف از این خدمت حفظ نظم و تأمین امنیت و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با تأکید بر نقش تقوا و دین داری در پیشگیری از معضلات جامعه و کج روی ها افزود: مسئولان و متولیان امر نسبت به تقویت بنیه اعتقادی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بیش از پیش کوشا باشند.
امام جمعه یزد به آیاتی از قرآن کریم در خصوص اهمیت توکل و تعقل در انجام کارها و امور اشاره کرد و یادآور شد: اگر همه مردم به خصوص مسئولان به این دو مقوله توجه خاص داشته باشند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
ناصری یزدی با بیان اینکه نیاز به تحول علمی در سطح جامعه احساس می شود، افزود: می توان با محوریت استفاده از جوانان در محله ها و آموزش صحیح و شایسته آنها به این مهم دست یافت.
وی همچنین بر ضرورت تربیت نسل آینده از طریق ارتباط با جوانان و نوجوانان توسط معتمدان محل و روحانیون تأکید کرد.
همچنین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید محمد دهقان نیری گفت: شهدا به قله انسانیت رسیده اند و شیرین ترین پاداش الهی را چشیده اند و برهمگان لازم است از راه شهدا برای حفظ ارزش های انقلاب پاسداری و حراست کنند چون امنیت کشور مدیون آنهاست .
به گزارش شامگاه پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری افزود: شهدا چشم و چراغ جامعه اسلامی هستند و ما باید قدردان شهدا و خانواده های این عزیزان باشیم.
وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را برای مقابله با نظام اسلامی به کار گرفت اما مردم بصیر ایران در تمام صحنه ها با حضور به موقع با دشمنان به مقابله برخاسته اند و با نثار قطره قطره خون خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را از ابتدا تاکنون آبیاری کردند.
این مسئول بیان داشت: امروز این نهال به برکت خون شهیدان و از خودگذشتگی شهدا و خانواده این عزیزان، درخت تنومندی شده که علم انقلاب توسط فرمانده معظم کل قوا به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم سپرده خواهد شد.
شهید دهقان نیری، جمعی اداره آگاهی در 6 شهریور 96 در درگیری با اشرار مسلح در منطقه ایرانشهر به فیض شهادت نائل شد.
این شهید بزرگوار در 6 شهریور سال 60 در یزد متولد شد و از وی 2 یادگار به جای مانده است.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد 157 نفر از شهدای نیروی انتظامی هستند.
7536/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.