به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی در نشست شورای فرهنگی عمومی شهرستان با بیان اینکه این منطقه از جمله شهرهای مهاجرپذیر است، اضافه کرد: مهاجرپذیری، لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی را چند برابر می‌کند.
وی تصریح کرد: باید افراد در هر سمتی هستند واقعیت ‌پذیر باشند و با آرامش مسائل جامعه را رصد کنند و با برنامه‌ریزی‌های صحیح و طرح موضوع پیگیر حل مسائل باشند.
مقیمی تصریح کرد: لازم است مسئولان واحدهای صنعتی و اقتصادی با مردم ارتباط برقرار و برنامه‌های جامع و کامل خود را عملیاتی کنند و به آن‌ها پایبند باشند.
همچنین دانشیار گروه مدیریت دانشگاه تهران گفت: تغییر اذهان، مهم‌ترین موضوع در جامعه است که با این شیوه می‌توان بعد از برنامه‌ریزی، ذهن‌ها را بازپروری کرد، وقتی شیوه ذهن مدیران عوض شد، شیوه سازمانی هم ‌تغییر می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ایمان به خداوند موانع را از پیش رو بر می‌دارد، گفت: هرگاه ایمان وارد قلب‌ها شود کارها خودبه‌خود اصلاح می‌شود.
محمد ابویی با بیان اینکه هر شهر و مکانی دارای ظرفیت‌های متعددی است، افزود: باید ظرفیت‌های اردکان شناسایی شود و آن را به‌عنوان برند شهر معرفی کرد.
وی افزود: اردکان در استان یزد تصویر برجسته و متمایزی دارد و این شهر را باید باافتخار در کشور معرفی کرد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.