به گزارش ایرنا سرهنگ علی دهقانی روز پنجشنبه در آیین بدرقه دانش آموزان افزود: به ‌منظور آشنایی نسل جوان با حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور در دستور کار قرار گرفت و با برگزاری جلسات هماهنگی با آموزش ‌وپرورش و بسیج دانش‌آموزی، تمهیدات لازم برای انجام این برنامه اتخاذ شد.
وی با اشاره به تلاش دشمنان قسم ‌خورده نظام برای ضربه زدن به انقلاب و نسل جوان، اضافه کرد: مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را می‌توان به ‌عنوان گنجینه‌ ای گران ‌سنگ از درس ‌آموزی ایثار و فداکاری دانست که هرکسی در آنجا قدم بگذارد یقیناً انقلابی در درون او ایجاد خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: در دورانی که جوانان ایران اسلامی با هجمه‌های گسترده دشمن در عرصه‌های مختلف اخلاقی، تربیتی، فرهنگی و اعتقادی مواجه هستند می‌توان از ظرفیت اردوهای راهیان نور به‌ عنوان یک حرکت فرهنگی و یا به تعبیر دیگر به‌عنوان پدافند فرهنگی در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن استفاده کرد.
دهقانی اظهار داشت : اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین در تقویت روحیه جهادی در بین نسل جوان و مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نقش مؤثری دارد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.