وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه دولت برای حل مسائل آبی عزم جدی دارد گفت: مردم یزد منتظر اتفاقات خوب در حوزه آب باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در نشست شورای اداری استان یزد با اشاره به موضوعات عنوان شده در زمینه آب و بحران‌های آبی یزد اظهار داشت: تصمیم رئیس‌جمهور و هیات دولت در مورد آب جدی است و عزم همه مسئولان برای حل مشکلات این حوزه جزم است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده و اعتبارات موثری به استان تخصیص یافته است، ادامه داد: بالاترین کمک صندوق توسعه ملی به موضوع آب بوده و حتما اتفاق خوبی در حوزه آب استان یزد و کشور رخ می ‌دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چهار دهه از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته و وارد دهه پنجم می شویم، اضافه کرد: چهل ‌سالگی عدد بلوغ است و اینکه دشمن گفت "نمی‌گذاریم جمهوری اسلامی چهلمین سال خود را ببیند" خیال خامی داشت تا مانع بلوغ و کامل شدن شود.

وی با بیان اینکه در این 40 سال همواره دسیسه و توطئه دشمن را شاهد بودیم، عنوان کرد: تمام و کمال در این مدت تلاش کردند تا نظام اسلامی و این انقلاب را زیر سئوال ببرند و دستاوردهای انقلاب را کمرنگ نشان دهند.

سرتیپ حاتمی با بیان اینکه تامین حداقل ها و رفاه و آرامش مردم از اهداف انقلاب اسلامی بود افزود: امروز اگر دشمن، کشور و مردم ما را در هر نقطه ای تهدید کند وارد عمل شده و اجازه نمی دهیم هیچ گزندی به مردم و آرامش و امنیت‌شان وارد کند.

وی با بیان اینکه ما در موقعیتی قرار داریم که باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، تصریح کرد: در غیر این صورت مداوم با نا امنی ها مواجه هستیم زیرا دشمنان در مورد حضور ما در منطقه طوری صحبت می کنند که گویی ما در منطقه خودمان برای امیال قدرت طلبانه حاضر شدیم.

وزیر دفاع بیان داشت: این در حالی است که همه می دانند اگر شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس، رهنمودهای رهبری و ... نبود، امروز داعش بخشی از سرزمین های منطقه را گرفته بود و مسئله تنها به واقعه تروریستی مجلس و اهواز خلاصه نمی‌شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح توانمندی های وزارت دفاع پرداخت و اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی با تولید ۷۵۱ خانواده محصول، تمام نیازهای نیروهای مسلح را  تولید می کنیم.

سرتیپ حاتمی با اشاره به توانایی های نظام در تولید محصولات متنوع و کاهش وابستگی ها افزود: در همین صنعت خودروسازی که مردم به عنوان یک نقطه ضعف به آن می نگرند با بررسی هایی که انجام شده می توانیم تا 90 درصد این وابستگی را کم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم خاطرنشان کرد: باید استقلال خود را در عرصه‌های مختلف تا جایی بالا ببریم که هیچ کسی جرات نکند با فشار به ملت ایران نقشه های شوم در سر بپروراند و نگاه بد به کشور داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.