مهدی لباف زاده روز سه شنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزش مربیگری فوتبال ایران در یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای گسترش علمی فوتبال باید اینگونه دوره ها مرتب پیگیری و برگزار شود.
به گفته وی، آشنایی مربیان به علم روز با استفاده ار مدرسان، نقش مهمی در ارتقای دانش آنها دارد که توسط هیات های فوتبال و همکاری فدراسیون برگزار می شود.
مدرس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مربیان برای موفقیت در کار خود باید همواره نسبت به فراگیری علم روز و ارتقای دانش خود بیش از گذشته تلاش کنند.
لباف زاده ابراز امیدواری کرد :مربیان یزد با حضور در دوره های علمی و دانش افزایی و کمک به توسعه فوتبال به خصوص در رده سنی پایه و مدارس تلاش کنند.
دوره آموزش مربیگری درجه سی (c) فوتبال مردان ایران از روز پنجشنبه چهارم بهمن ماه 1397 با حضور 19 نفر در ورزشگاه شهید نصیری یزد آغاز شده است.
این دوره زیر نظر فدراسیون به مدت 50 ساعت به صورت تئوری و عملی برگزار می شود و تدریس آن را، مهدی لباف زاده بر عهده داشت و بعد از برگزاری آزمون تئوری و عملی به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا می شود.
هم اکنون 600 مربی در استان فعالیت دارند که از این تعداد حدود 200 نفر با مدرک مربیگری درجه سی در تیم های مختلف فعالیت می کنند.
برگزاری دوره های دانش افزایی و ارتقای مربیگری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی جزو برنامه های محوری هیات فوتبال است که با همکاری فدراسیون انجام می شود.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده و همچنین 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.