به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی روز دوشنبه در نشست شورای زکات یزد افزود: پذیرفته نیست در کشور اسلامی، مردم ما مشکل معیشتی داشته باشند.
وی ادامه داد: هیچ دینی به اندازه اسلام به مسائل اقتصادی مردم عنایت ندارد و جامعه ای که در آن فقر وجود داشته باشد قطعا خواندن آیات قرآن و احادیث اثری ندارد.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید همواره محور تمام برنامه های مسئولان در جامعه اسلامی قرار گیرد.
تقوی خاطر نشان کرد: برای حل مسائل اقتصادی باید مسئولان تولید و اشتغال را مدنظر قرار دهند که اگر این موضوع محقق شود شاهد تحول و توسعه خواهیم بود.
وی تصریح کرد: برای ایجاد تولید و اشتغال و برطرف کردن فقر باید مردم در کنار مسئولان جدی وارد عرصه کار و فعالیت جدی شوند که مسائل و مشکلات قابل حل است.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رسیدگی به مسائل فقرای جامعه و حل نیازهای آنها به خصوص از سهم زکات در عرصه های عمرانی باید افزایش یابد.
آیت الله محمدرضا ناصری افزود: مسئولان باید سهم فقرا را نسبت به طرح های عمرانی افزایش دهند و جذب بودجه های دولتی ضروری است .
وی با قدردانی از همکاری مردم در پرداخت زکات، ابراز امیدواری کرد با افزایش آن در استای کمک به فقرا اقدام های بهتری در استان انجام شود.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.