به گزارش ایرنا، سیدعلی کارآموز در این جلسه با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، نواختن زنگ انقلاب و حضور فعال در نمایشگاه توانمندی های شهرستان از جمله این برنامه هاست.
وی ادامه داد: حضور راویان انقلاب در مدارس، اختصاص موضوع انشای دانش ‌آموزان به عناوین مرتبط با فجر انقلاب، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری نمایشگاه‌ های کتاب و برگزاری اردو از دیگر برنامه‌هاست.
این مسئول اظهار داشت: برگزاری محفل های شبی با قرآن و شعر ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان ، افتتاح مدارس خیری، برگزاری جشنواره غذا، سفره‌آرایی، همایش دانش‌آموزی، مسابقات مقاله‌پژوهی و حضور منسجم در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
کارآموز خاطر نشان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب و ارزش شهدایی که برای حفظ دین و اهداف الهی جان خود را نثار کردندف وظیفه‌ای همگانی است که در این راستا آموزش و پرورش با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای اجرای برنامه‌های ایام الله دهه فجر تلاش می‌کند.
وی گفت: تمام تلاش ما این است که انقلاب و دستاوردهایش را با همه عظمت و ارزشی که دارد به دانش‌آموزان معرفی کند تا آنان با شناخت این ارزش‌ها به پیروان حقیقی انقلاب تبدیل شوند.
مهریز 100 مدرسه و 10 هزار دانش آموز دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.